23.08.2011

Muzyczne motto - podsumowanie.

I tak oto dotarliśmy do końca mini cyklu "Muzyczne motto"...
Na zakończenie piosenka, która idealnie pasuje jako podsumowanie. Łączy w sobie przesłania poprzednich dwóch oraz spaja moje przemyślenia. Mowa o Golden Life i ich świetnym utworze "Oprócz błękitnego nieba"...






Chyba żadna inna piosenka nie nadawałaby się w tym miejscu lepiej. Wydaje mi się, że mój komentarz nie jest tutaj potrzebny i sens tekstu, oraz połączenie z poprzednimi postami odnajdziecie sami. Polecam naprawdę się wsłuchać, pokontemplować... nie wiem, róbcie co chcecie.

Dla mnie ta piosenka jest jedną z najlepszych jakie powstały pod polskim szyldem. Zarówno tekst, jak i warstwa muzyczna głęboko zapadają w pamięć. "Gwiżdżące" solo wierci głowę tak, że aż sami mamy ochotę gwizdać.

"Kiedy jestem sam
Przyjaciele są daleko, daleko, ode mnie, ode mnie
Gdy mam wreszcie czas dla siebie

Kiedy sobie wspominam
Dawne dobre czasy
Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest
czarniejsza

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba"


P.s. Tekst ten kończy wpisy na blogu, które zawierały jakąś tam filozofię... Chciałem Wam przybliżyć moje podejście do muzyki, podejście do życia, to na co zwracam szczególną uwagę i co jest dla mnie ważne. Mam nadzieję, że jakoś to Was... sam nie wiem? Zainspiruję? Skłoni do zastanowienia, do zobaczenia co jest w życiu ważne? Muzyka, teksty, przejęły w dzisiejszych czasach rolę poezji, która niejako wyznaczała kiedyś światopogląd. To od Was zależy, czy będziecie zadowalać się życiem w stylu "chodź tu suko, tak tak, trzęś mi dupą, ja mam hajs, baunsuj dziwko", czy też kiedyś ze spokojem, leżąc na zielonej łące i robiąc kompletnie nic, zagwiżdżecie sobie w rytm "błękitnego nieba"...

A od jutra skupimy się bardziej na tym co ważne i co jest głównym założeniem bloga - muzyce.
Pozostańcie na pokładzie, postaram się wybrać jak najlepszą i najciekawszą drogę :)

1 komentarze:

Szaweł pisze...

Introwertyczno- filozoficzne pierdzenie!

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management