10.11.2011

Pustka w głowie...


Nie będę oszukiwał. Dzisiejszy wpis różni się od pozostałych. Jestem zbyt zmęczony, by spłodzić cokolwiek kreatywnego, muzykę okrasić błyskotliwym komentarzem... Dzisiaj muzyka musi obronić się sama...



Musi obronić się sama i wiem, że jej się to uda. Nie jestem wariatem, nie ryzykowałbym aż tak dużo wklejając sam kawałek. To nie jest kolejna strona z serii "Twój utwór na dziś".

Niesamowity nastrój, przenikliwe dźwięki harmonijki, skrzypce, wszystko to tworzy wspaniały klimat.
Wszystko to w ponad 15 minutowym arcydziele...



Dla lepszego efektu, kilka obrazków (jak już szaleć, to na całego!)





Warto posłuchać:

Archive - Bulletskolejny świetny utwór Archive!

The Mars Volta - Televatorsniesamowity teledysk, super kawałek!

4 komentarze:

Volant pisze...

Nie słuchałem, bo sądząc po obrazkach, to są jakieś smuty. Mam nadzieję, że się mylę i jednak sobie tego posłucham :D

Kakaowy pisze...

Volant dopóki nie odsłuchasz to nie będziesz wiedział, błędne koło...

Volant pisze...

No właśnie nie do końca, bo Bartek może mi powiedzieć: "Stary! To jest mega wesołe!" i wtedy sobie spokojnie posłucham :)

Bartek pisze...

Nie mogę powiedzieć, że to są "smuty", ani nie mogę powiedzieć "Stary, to jest mega wesołe!".

To jest muzyka, 16 minut artystycznej twórczości i właściwie tylko od słuchacza zależy jak ją zinterpretuje. To tak jak z obrazami, albo jeszcze lepiej - z interpretacją wierszy - rozumiecie porównanie?

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management