4.08.2011

O mnie...

Kim jestem?
Młody, kreatywny, otwarty na świat i nowe doznania człowiek.
Od małego towarzyszy mi muzyka i stąd pomysł na tego bloga. Początkowo chciałem być niejako muzycznym nauczycielem i kształtować gusta czytelników, jednakże stwierdziłem, że nie tędy droga. Żeby pokochać muzykę, dźwięki do wszystkiego trzeba dojść samemu. Tak było w moim przypadku. Nikt nie wskazywał mi czego MAM słuchać. W domu przewijało się U2, The Cure i inne w tym klimacie. Właściwie od tego zaczęła się moja przygoda. Od małego słuchałem kaset ojca, nadal mam ich cały karton. Był również adapter, stare płyty gdzieś tam zalegają, ale nie mam czasu ich odkopać...

Od zawsze miałem otwarte uszy, gdzieś coś zasłyszałem, musiałem dowiedzieć się co to jest. Podróż w świat muzyki jest ekscytująca, szukanie zespołów, piosenek, wszystko jest niczym zabawa w dzieciństwie... jak szukanie czekoladowych jajek w Wielkanoc. Gdy znajdę już utwór, którego szukam od długiego czasu cieszę się właśnie tak, jak dziecko. Sprawia mi to ogromną przyjemność.
Kocham muzykę, towarzyszy mi niemal cały dzień. Rano wstaję - słucham, wieczorem - słucham, do spania - słucham.
Gdybym miał wybrać jedną rzecz, którą zabrałbym na bezludną wyspę byłaby to muzyka. Pewnie później żałowałbym, że nie wybrałem jakiejś pięknej długonogiej modelki, ale ona się zestarzeję, zmarszczy i już nie będzie piękną, a muzyka jest cały czas taka.

Dlatego stworzyłem tego bloga. Chcę się podzielić tym co kocham najbardziej. Utworami, zespołami, które wywarły i nadal wywierają na mnie niesamowite wrażenie i wpływ, bo muzyka kształtuję człowieka...
Nie mam zamiaru Was edukować, chcę tylko sugerować kierunki, zachęcać do własnych poszukiwań, do zagłębiania się w Świecie Dźwięków.

 Mam nadzwyczaj prosty gust, zadowala mnie to co najlepsze i tym będę się dzielił. Znajdziecie tu wszystko od bluesa, przez klasycznego rocka, dubstep, d'n'b po muzykę etniczną, reggae, klasykę. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Otwórz uszy i znajdź dla siebie to co Cię zainspiruje, zmusi do poszukiwań... Wyrusz w swoją muzyczną podróż po Świecie Dźwięków!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management