14.09.2011

Muzyczna obsesja - Delilah


Nie wiem czy macie tak, że jak coś wpadnie Wam w ucho, to poszukujecie tego tak długo, aż znajdziecie...

Ja mam, a ostatnią zagadką była właśnie Delilah. Od tygodnia, każdy mój kontakt z internetem zaczynał się od poszukiwań tej piosenki. Do upadłego słuchałem różnych stacji muzycznych w nadziei, że puszczą tę piosenkę i podadzą tytuł. W końcu się udało i musiałem się nią z Wami podzielić.

Delilah znamy głównie z "Time" duetu Chase & Status:

Artystka zapowiedziała już płytę. Singiel "Go" powoduje, że z niecierpliwością będę na nią czekał. Zmysłowy głos wywołujący ciarki tylko wzmaga mój apetyt. Mam nadzieję, że pozostałe utwory będą równie emocjonalne...

Jak uważacie? Uda się jej? Zdobędzie sławę? 
Wydaje mi się, że wszystko stoi na jak najlepszej drodze do tego :)


Przy okazji poszukiwań, odnalazłem dodatkowo jeszcze wiele ciekawych utworów. Najciekawsze prezentuję poniżej: 

Kolejna nowość - The Rapture - How Deep Is Your Love (A-Trak Remix) - to kawałek, który wpada w ucho. Ma w sobie coś takiego, co wywołuje chęć imprezowania. Ładuje pozytywną energią!


Kolejna imprezowa nowość to Kreayshawn, "Gucci Gucci (Lil Silva Remix)". Niby prosta, niby banalna, niby nic nowego - pomimo tego zapadła mi w pamięci, a charakterystyczne "gucci, gucci" snuje się po głowie...



Pozostanę przy klubowych rytmach... Przed Wami Joe Goddard przy współpracy z Valentina w utworze "Gabriel". Zakochałem się w nim od początku. Niesamowity jest to, że pomimo pozornego spokoju, jest on naprawdę porządną dawką energii. Oceńcie sami:



Przyszła pora na odrobinę dubstepu. Będzie tylko odrobina, bo pomimo najszczerszych chęci, ostatnio nie pojawia się nic nowego, co zaskarbiło by sobie moje uznanie. Nowość w wykonaniu Kid alt dub'a - "Let Me  C U". Porcja naprawdę ciężkiego brzmienia...



Na zakończenie utwór tragicznie wczoraj zmarłego Mehdi'ego - francuskiego producenta. 
Cytując za użytkownikami youtube'a - "Rest in Beats". Życie...



Stay tuned! 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management