7.09.2011

Świeża bułka, czyli "Playing In The Shadows" Example

Na początku chciałem przeprosić wszystkich za długą nieobecność. Staram się pisać regularnie, ale jak każdy dobrze wie, czasem w życiu są takie dni, kiedy człowiek na nic nie ma czasu. Taki okres miałem, ale póki co wszystko zażegnane, więc z jeszcze większym zapałem i porcją świeżej muzyki wracam do pracy...

Dzisiaj zajmę się płytą "Playing In The Shadows" - najnowszym dziełem muzyka znanego pod pseudonimem Example. Znacie go z wielu dubstepowych remixów, czy też z poprzednich dzieł, które były swojego czasu popularne. Dla przypomnienia o kogo chodzi:


Ja jednak nie będę się zajmował poprzednimi wydawnictwami, bo od kilku dni możemy się cieszyć jego najnowszym krążkiem...



No właśnie. Czy warto w ogóle się nim zainteresować? Gdyby tak nie było, nie pisałbym o nim. Po pierwszych singlach jakie wydano ("Changed the Way You Kiss Me", "Stay Awake") czekałem na nią z niecierpliwością. Example pracował przy niej z jednymi z najlepszych brytyjskich producentów, których wpływ na wygląd całości wyraźnie możemy dostrzec. Są to między innymi Nero, Skream, Chase & Status czy Faithless. Współpraca zaowocowała świeżym, elektronicznym, brzmieniem, które energetyzuje nas przez cały czas. A jeśli chodzi o czas, to płyta może nam go trochę zabrać. Znajduje się na niej aż 12 kawałków + 1 bonusowy, co w sumie daje całkiem długą chwilę przyjemności.

Czy każdy ją polubi?
Jestem pewien, że nie. Pomimo rosnącej popularności muzyki posiadającej dubstepowe, elektroniczne wpływy, cały czas znajduję się rzesza ludzi w opozycji do tego. Drugą sprawą jest to, że większość tej "elektronicznej rzeszy" to ludzie, którzy słuchają, bo to jest modne (na ten temat już wcześniej pisałem). Jedno jest pewne - dla ludzi otwartych, ceniących porządne wykonanie, dobre brzmienie, udane kompozycje będzie to bardzo ciekawa pozycja. Naprawdę warto, wpada w ucho, głowa sama chodzi, a przy tym nie jest męcząca i osobiście słucham jej w tym momencie 4 raz w przeciągu 24h i nadal mam ochotę jej słuchać.

Niestety, jako, że jest to materiał tak świeży, że aż parzy, ciężko znaleźć utwory, poza wydanymi singlami zamieszczonymi poniżej:


Wczoraj w BBC usłyszałem tytułowe "Playing In The Shadows" więc na dniach powinniśmy się go doczekać gdzieś na youtubie lub innych serwisach do dzielenia się. Polecam, bo jest to jeden z moich ulubionych kawałków z całej płyty, spokojny, a pomimo tego pozytywnie ładujący. Czekam na videoclip bo może być świetny!

Dla niecierpliwych, bądź tych, którzy nie mogą lub nie chcą sobie na płytę pozwolić znalazłem przegląd wszystkich piosenek. Niby nic, ale jednak zawsze coś :)


Stay tuned!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management