21.11.2011

Hakuna Matata, jak cudownie to brzmi!



Timon:
 -Bo wiedzę, że przyda ci się lekcja. Powtarzaj za mną: Hakuna Matata!
Simba:
-Co?
Pumba:
 -Hakuna Matata, to znaczy nie martw się!




Każdy chyba zna cytowany wyżej dialog, bo kto nie oglądał Króla Lwa. Bajki zapadają w pamięci na długie lata, ale niekoniecznie są tylko dziecięcym przywilejem. Bo kto nie lubi czasem przypomnieć sobie dzieciństwa i pomimo dwudziestu kilku wiosen na karku wrócić do takich hitów jak Mulan, Król Lew, Pocahontas...


Bajki poza samą opowieścią wypełnione są niesamowitymi utworami. Specjalnie dla Was wybrałem te najlepsze. Kilka minut, które wyzwala tyle wspaniałych wspomnień, beztroskę, prostotę. Zatrzymajmy się na chwilę i przypomnijmy sobie tamte czasy. Choć na chwilę ucieknijmy myślami od przytłaczających problemów do prostego, beztroskiego świata, który tak ochoczo porzuciliśmy na rzecz wielbionej dorosłości...


Niestety, tamte czasy minęły bezpowrotnie, tak jak i przeminęła świetność bajek. Obecnie Disney zamiast takich produkcji zajął się odmóżdżającymi serialami, debilnymi musicalami i robi dzieciom sieczkę w głowie. Na szczęście nikt nam nie zabierze tego co powstało, tak samo jak nikt nas nie pozbawi wspomnień...


Nie wiem jak Wy, ale ja chciałbym być dzieckiem. Zerowa odpowiedzialność, niesamowita ciekawość, wiara w dobroć i szczęśliwe zakończenia. Nic w sumie nie stoi na przeszkodzie. Fakt, ciałem się nie da, ale kto zabrania być dzieckiem duchem - i nie mówcie mi, że trzeba spoważnieć. Powaga jest nudna, smutna i mi utożsamia się ze zgnuśniałymi, zrzędzącymi starcami.

Bycia dużym dzieckiem, tego życzę Wam i Sobie! :)

Warto posłuchać:
Pocahontas - Ten za łukiem rzeki świat

P.s - Chciałem podziękować za ten pomysł jednemu z przyjaciół. Dzięki Rafał!

2 komentarze:

Tato pisze...

Nie martw się Bartuś, dla mnie zawsze będziesz dzieckiem! :)

Mama pisze...

Dla mnie też, ale ucz się na kolosy, a nie wspominasz dzieciństwo ;)

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management