8.12.2011

Muzyczne motto - "Jeden raz odwiedzamy Świat"



"W życiu piękne są tylko chwile"
"Dni których nie znamy"
"Oprócz błękitnego nieba"

Trzy muzyczne motta, trzy głębokie przesłania, trzy teksty, które wywarły na mnie wielki wpływ i znacząco zmieniły moje życie. Trzy fenomenalne piosenki, kompletne od A do Z...



"Jeden raz odwiedzamy Świat"

Od pewnego czasu jestem pod niesamowitym wpływem Wilków i Gawlińskiego. Jedna z ich kompozycji stała się moim kolejnym muzycznym mottem. Wdarła się ona do mojej głowy niczym pacyficzny tajfun, ale nie wyrządziła tyle szkód. Wydaje mi się wręcz, że stało się całkiem dobrze.

"Jeden raz odwiedzamy Świat" - rzecz oczywista niczym to, że 2+2*2=6. Ale, czy na pewno? Czy żyjesz tak, aby w pełni wykorzystać czas, jaki Ci pozostał? Czy w pełni wykorzystujesz swoje życie, czerpiesz z niego garściami? Czy nie pozwalasz na to, żeby cenne sekundy uciekały Ci między palcami? Czy nie poddajesz się przy najmniejszym niepowodzeniu, nie popadasz w marazm i rozpacz bez powodu? Czy nie zapominasz o tym, że Twój czas biegnie nieubłaganie i choćbyś się zesrał (tudzież zesrała), to nie jesteś w stanie go cofnąć?

No właśnie... 

I wiesz, nie chodzi mi tutaj o to, żeby biegać całymi dniami i realizować nawet najgłupsze pomysły, wypełniać terminarz idiotycznymi spotkaniami, niepotrzebnymi szkoleniami tylko po to, żeby nie marnować czasu. Nie, takie coś nie ma sensu! Chodzi mi raczej o to, żeby robić to na co ma się ochotę, nie bać się i przede wszystkim - niczego nie żałować. Masz ochotę przeleżeć cały dzień w łóżku - spoko, rób to, jeżeli sprawia Ci przyjemność. Chcesz skoczyć ze spadochronem - zrób to! Masz ochotę na wiele innych rzeczy - zrób je! Rób to na co masz ochotę po to, żeby niczego nie żałować. Pamiętaj, że masz tylko jedną szansę, że liczy się tu i teraz, a po przeszłości pozostają tylko wspomnienia. To od Ciebie zależy jakie one będą...

Pamiętajmy - "Jeden raz odwiedzamy Świat"
Zróbmy wszystko, aby ten raz był wyjątkowy...

Warto posłuchać:





Podoba się? Podziel się ze znajomymi!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management